RODO
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż LP Systems Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kanarkowej 20B w Warszawie, przetwarza następujący zakres Państwa danych osobowych:
- Imię, nazwisko, adres e-mail, telefon kontaktowy oraz adres dostarczenia przesyłki i ewentualnie dane potrzebne do wystawienia faktury (nazwa firmy, numer NIP) – w przypadku sprzedaży wysyłkowej.
- Imię, nazwisko, adres e-mail, telefon kontaktowy i ewentualnie dane potrzebne do wystawienia faktury (nazwa firmy, numer NIP) – w przypadku odbioru osobistego. Dane te były pozyskane w wyniku przeprowadzonych czynności cywilno-prawnych (sprzedaż/zakup), zapytań ofertowych lub korespondencji z naszą firmą z dniem przeprowadzenia w/w czynności.
W świetle powyższego pragniemy Państwa poinformować, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: Administrator) jest: LP Systems Sp. z o.o., ul. Kanarkowa 20B , 02-818 Warszawa, NIP:951-241-36-32. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres:
LP Systems Sp. z o.o. ul. Torowa 8, 05-500 Nowa Iwiczna lub email: biuro@lpsystems.pl - Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu:
- Wykonania umowy sprzedaży na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. w oparciu o niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
- Wykonania ciążących na nas obowiązków prawnych np. wystawiania i przechowywania faktur, udzielania odpowiedzi na reklamacje w terminie i formie przewidzianych przepisami,
- Ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa: z art.6 ust.1 lit.f RODO)
- Prowadzenia marketingu bezpośredniego, co stanowi nasze prawnie uzasadnione interesy (podstawa z art. 6 ust.1 lit.f RODO)
- Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione następującym kategoriom podmiotów: podmiotom sprawującym uprawnienia właścicielskie nad Administratorem, podmiotom z grupy kapitałowej, podmiotom współpracującym z nami w świadczeniu usług, podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską, prowadzącym działalność płatniczą, nabywającym wierzytelności, kancelariom prawnym, firmie księgowej, firmie informatycznej.
- Pani/Pana dane pozyskane w celu zawarcia umowy/zrealizowania usługi/sprzedaży przechowujemy przez okres negocjowania umowy, trwania umowy, posprzedażowej obsługi klienta, do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy oraz wypełnienia obowiązku Administratora wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych. Dane przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu przetwarzamy do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu.
- Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w zakresie, w jakim są one udostępniane przez źródła publicznie – tj. dostępne na stronach www oraz rejestry urzędowe (KRS, REGON itp.) oraz w zakresie, w jakim nam je Państwo przekazali. Podanie przez Panią/Pana danych w celu zawarcia i wykonania umowy jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem przedstawienia oferty, zawarcia i realizacji umowy.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
- żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- żądania od Administratora usunięcia Pani/Pana danych osobowych,
- żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/pana danych osobowych,
- przenoszenia Pani/Pana danych osobowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Z powyższych praw można skorzystać poprzez: kontakt e-mailowy pod adresem: biuro@lpsystems.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej, listownie na adres:
LP Systems Sp. z o.o. ul. Torowa 8, 05-500 Nowa Iwiczna.
Informujemy również, że:
7. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
POLITYKA COOKIES
Pragniemy poinformować iż ochrona prywatności Użytkowników ma dla nas ogromne znaczenie. W związku z tym podajemy poniżej informacje dotyczące plików cookies w naszym serwisie internetowym (dalej: Serwis).
Co to są ciasteczka (pliki cookie)?
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Są one przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych Serwisowi.
Dlaczego pliki cookie są niezbędne dla naszego serwisu WWW?
Wszystkie strony Serwisu wykorzystują pliki cookie, które umożliwiają personalizowanie wyświetlanych stron Serwisu, obsługę logowania i innych operacji wykonywanych w Serwisie oraz obsługę reklam i monitorowanie aktywności Użytkowników Serwisu. Dzięki tej technologii jesteśmy także w stanie nieustannie pracować nad poprawą jakości naszego Serwisu. Po wyłączeniu cookies w Twojej przeglądarce nie możemy zagwarantować, że strona będzie działała bezbłędnie. Żaden plik Cookies zapisywany przez Serwis nie gromadzi danych osobowych Użytkowników Serwisu.
W Serwisie WWW używamy cookies w następujących celach:
- ochrony Klientów i w celu zapobiegania próbom oszustwa.
- doskonalenia naszych usług i Serwisu. Używamy m.in. systemu Google Analytics, który korzysta z plików cookies, aby pomóc nam przeanalizować w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej. Możesz dowiedzieć się więcej na temat tych plików z polityki prywatności Google. Użytkownik może zablokować zapisywanie danych zebranych przez cookies dotyczących używania strony internetowej (włącznie z adresem IP) i wysyłanie ich do Google, jak również przekazywanie tych danych przez Google, pobierając i instalując wtyczkę dostępną pod następującym linkiem: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl
- monitorowania i zarządzania ruchem na naszej stronie internetowej,
- sprawdzenia efektywności naszych kampanii reklamowych i promocyjnych.
Rodzaje plików cookie, które są wykorzystywane na naszej stronie internetowej:
Żaden z plików cookie używanych przez naszą stronę internetową, nie zawiera informacji osobistych i nie może posłużyć do identyfikacji konkretnego Użytkownika.
Czas, przez który plik cookie pozostaje w pamięci urządzenia końcowego zależy od jego typu:
- pliki sesyjne (sessioncookies) – tymczasowe pliki, które istnieją tylko w czasie kiedy masz dostęp do naszego Serwisu (a ściślej, do momentu zamknięcia przeglądarki),
- pliki stałe (persistentcookies) – trwałe pliki, które pozostają w urządzeniu po odwiedzeniu Serwisu przez określony czas.
W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
- „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
- pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
- „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
- „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
- „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
Jak kontrolować i usuwać pliki cookie?
Użytkownik może udzielić bądź odmówić udzielenia zgody na instalowanie i wykorzystywanie plików cookies poprzez ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące pliki cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody, co oznacza ,że pliki cookies będą przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji Serwisu.
Jeśli chcesz ograniczyć lub zablokować pliki cookie, możesz to zrobić za pomocą ustawień przeglądarki na Twoim komputerze. Sekcja „pomoc” w przeglądarce najlepiej opisze jak wyłączyć i skasować pliki cookie. Poniżej zamieszczamy linki do instrukcji zarządzania plikami cookies dla najpopularniejszych przeglądarek: